Suport tehnic

Puteti beneficia permanent de sprijinul nostru, trimitandu-ne intrebari sau descriind problemele voastre 24/24 printr-un email la adresa: suport@cadworks.ro.

Va multumim pentru incredere. Veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil de unul dintre consultantii nostri din departamentul tehnic.

Sunteti abonat/a la serviciile de suport?

De ce abonament?

Pe scurt … pentru ca voi contati.

  • Pentru ca puteti determina evolutia softurilor sau echipamentelor. Parerea voastra este importanta.

  • Pentru ca aveti acces la cele mai noi instrumente si la toate imbunatatirile aparute. Veti fi intotdeauna primii.
  • Pentru ca dispuneti de mai multe promotii sau conditii financiare avantajoase. Costuri minime sau gratuitati.
  • Pentru ca aveti acces la baze de date cuprinzatoare, pregatite, aflate la dispozitia voastra. Sunt sanse minime sa nu gasiti ceea ce va ajuta. Cunostintele tuturor la indemana voastra.
  • Pentru ca va puteti instrui si testa gratuit. Perfectionati-va.
  • Pentru ca aveti pe cine sa intrebati. Si veti primi cu certitudine raspuns.
  • Pentru ca atunci cand aveti nevoie de cineva langa echipamentele voastre rapid, vom fi acolo. Fizic.

Optimizati experienta voastra 3D si acordati echipei de proiectare/design resurse care sa ii ajute sa lucreze mai rapid si mai inteligent si sa transforme astfel produsele intr-o afacere de succes.

Suport tehnic, update-uri software, versiuni noi, webcast-uri, noutati – totul gandit special pentru membrii SOLIDWORKS Subscription Service – va vor imbunatati performantele si productivitatea intr-o experienta intuitiva de proiectare 3D, obtinand astfel avantajul competitivitatii.

  • Upgrade-uri automate (service pack-uri ale versiunii detinute dar si versiuni noi) pentru programele SolidWorks licentiate. Pentru ca trebuie sa fiti la zi cu noutatile.
  • Suport tehnic din partea CAD WORKS, reseller autorizat, certificat tehnic, in Romania. Este mai usor sa comunici in limba materna.
  • Imbunatatiri ale programului gandite special pentru membrii Subscription Service. Voi solicitati, producatorul raspunde.
  • Acces web la Customer Portal destinat produselor si resurselor tehnice SOLIDWORKS. Service Request si Software Performance Reports – trimiteti imediat rapoartele incidentelor in lucrul cu programul catre producator pentru a primi raspuns sau pentru a dezvolta programul. Solicitati imbunatatiri, aveti acces la toate arhivele de la webcast la sfaturi tehnice, testati noutatile si faceti recomandari in timpul versiunilor beta sau early visible. Dispuneti de un motor de cautare puternic intr-o biblioteca imensa – Knowledge Base – pentru a gasi solutii sau cele mai bune practici.
  • Acces la continutul privilegiat al MySolidWorks, unde utilizatorii pot gasi resurse si expertiza din intreaga comunitate SOLIDWORKS. Instruire, modele 3D CAD, forumuri de discutii in comunitatea celor peste 3 milioane de utilizatori, suport, retea de producatori recomandati. Cu costuri zero.
  • Examene CSWA si CSWP. Dupa ce parcurgeti online instruirea gratuita de pe MySolidWorks sau cursurile sustinute de CAD WORKS, testati-va aptitudinile. Gratuit. Dezvoltati-va profesional. Fiti recunoscuti. Evoluati in cariera.

Asociati puterea SOLIDWORKS in domeniul CAD cu forta tehnologiei CAM a SolidCAM – Gold Partner al SOLIDWORKS. Integrare perfecta single window. Permiteti realizarea unei legaturi bidirectionale intre proiectare si productie. Dati si celor care se ocupa de fabricatie instrumente similare pentru a fi mai performanti.

  • Dispuneti de noile functionalitati si caracteristici aparute pe baza feedback-ului comunitatii utilizatorilor. Pentru ca imbunatatirile sunt necesare.
  • Dispuneti de posibilitatea de a va imbunatati performantele si productivitatea prin implementarea unor module performante care se integreaza numai in versiunile cele mai noi (exemplu iMachining ). Pentru ca a fi eficient este un lucru important.
  • Dispuneti de acces la suport tehnic LIVE din partea producatorului. Pentru ca timpul conteaza.
  • Dispuneti de acces la informatii pentru instruire: documentatie, webinarii si experti (Getting Starded, User Guide, Training Manuals, SolidCAM Professor).
  • Dispuneti de postprocesoare compatibile la costuri zero, pentru orice CNC nou adaugat in compania voastra. Pentru ca va veti extinde cu siguranta.
  • Dispuneti de contul vostru pentru toate aceste facilitati. Fiindca trebuie sa le aveti la dispozitie oricand.
  • Dispuneti de suportul CAD WORKS, singurul distribuitor autorizat al SolidCAM in Romania. Pentru ca avem o experienta de 18 ani.

In cazul unui echipament utilizat pentru reverse engineering sau inspectie, precizia si disponibilitatea acestuia in orice moment sunt esentiale. Mai ales in cazul unui astfel de produs portabil trebuie pastrata acuratetea si mentinuta conformitatea – atat hardware cat si software – concomitent cu posibilitatea de a avea la dispozitie personal specializat pentru suport tehnic dar si personal instruit pentru utilizare. In orice moment.

  • Metrologia nu este un domeniu care sa permita existenta erorilor, iar echipamentele extrem de precise trebuie calibrate la intervale de timp specificate. In functie de planul de mentenanta ales puteti beneficia de un sistem de inspectie, calibrare si certificare anuala.
  • Beneficiind de noile functionalitati adaugate programelor complementare echipamentelor (VXelements, VXmodel, VXinspect) prin service pack-ui sau versiuni noi, veti ramane competitivi, avand un standard de calitate si un grad de recuperare a investitiei ridicat. Utilizati contul vostru.
  • Orice defect de exploatare cauzat de o eroare de fabricatie nu va avea niciun impact asupra bugetului vostru.
  • Primiti raspuns rapid si eficient la problemele voastre de la specialistii producatorului, oriunde va aflati in lume
  • In cazul unei defectiuni care impune transmiterea echipamentului la producator, daca reparatia necesita un timp mai indelungat decat cel preconizat, puteti avea acces la un echipament pentru inlocuirea celui detinut, pe parcursul efectuarii reparatiei.
  • Suport tehnic al CAD WORKS, distribuitor autorizat Creaform in Romania. Tips & tricks adaptate nevoilor din Romania. Instruire.

SERVICE

In cazul in care intampinati dificultati in exploatarea unui echipament furnizat de CAD WORKS, semnalati acest aspect folosind datele de mai jos.

Telefon: +40.251.419.764, L-V :09-17

Mail:  suport@cadworks.ro

Descrieti defectul si/sau furnizati orice informatii ajutatoare: coduri de eroare sau alarme, poze sau capturi de ecran cu eroarea aparuta, descrieti operatiunea executata in momentul aparitiei defectului, descrieti/trimiteti catre noi via e-mail sau fizic rezultatul operatiei care a ridicat semnele de intrebare, etc.

Mentionati numarul serial al produsului vostru.

Noi si partenerii nostri, producatori ai echipamentului respectiv, dorim si suntem in masura sa va ajutam si sa rezolvam problemele cu care va confruntati.

Sunteti abonati la serviciile de suport? Sunteti primii in ordinea rezolvarii solicitarilor.

 

SFAT: Consultati in permanenta manualul de mentenanta si realizati operatiunile necesare pentru intretinere la intervalul de timp specificat.

Daca nu dispuneti de aceste instructiuni sau personalul instruit de noi in momentul livrarii nu mai este disponibil pentru voi, semnalati imediat catre CAD WORKS aceste lipsuri.

Suport tehnic