SOLIDWORKS PDM Professional 

Organizare. Interactiune. Siguranta. Flexibilitate. Eficienta.

Intr-o companie exista persoane, departamente, procese si proceduri de lucru, o multitudine de documente. Si intre toate elementele trebuie sa existe comunicare. Sa lucreze impreuna.

Ca o echipa.

  • Prima conditie pe care trebuie sa o indeplineasca un program de management al datelor este sa fie usor de invatat si utilizat.
  • Sa aiba o baza comuna, cunoscuta de toti cei implicati. O platforma bazata pe familiarul Windows Explorer este solutia naturala, fireasca.
  • Programul ar trebui sa poata sa se adapteze fluxurilor de documente din firma. Si sa se modifice cand este nevoie.
  • Pasul urmator este sa poata manageria fisierele diferite care intervin in comunicare (pdf, doc, xls, imagini, CAD, etc.). Si astfel sa se adreseze diferitelor tipuri de ulitilzatori: non CAD si CAD. Care in functie de pozitia ocupata sau de grupul din care fac parte sa primeasca drepturile de read/write adecvate.
  • Apoi, sistemul trebuie sa stocheze informatiile intr-o locatie cu acces securizat. Si sa pastreze/inregistreze toate reviziile sau comunicarile sau evenimentele interne si externe aparute pentru un proiect, comanda sau serviciu. De catre toti cei implicati. Evident cu un minim de necesar hardware.
  • Sa elimine erorile de comunicare. Sau executia modelelor gresite. Si sa permita feedback in cazul observarii unor greseli.
  • Si in mod cert sa trimita automat notificari celor implicati. Notificari care sa poata fi primite si la care sa se poata raspunde chiar si de pe telefonul mobil.
  • Si sa se aplice si pentru locatii multiple ale firmei.
  • Si daca este cazul, sa poata fi implicati si beneficiarii sau furnizorii.
  • Si sa poata fi conectat si cu sisteme ERP/MRP.

Este posibil asa ceva?

Raspunsul este SOLIDWORKS PDM Professional: usor de invatat si utilizat (bazat pe Windows Explorer).

Flexibil, personalizabil si deschis comunicarii cu alte sisteme (arhitectura SQL).

Securizat. Puternic. Eficient.

SOLIDWORKS PDM Standard 

 

Solutia de management a datelor pentru echipa de design/proiectare 

 

SOLIDWORKS PDM Standard este noua solutie pentru managementul datelor pe care SOLIDWORKS a dedicat-o utilizatorilor CAD din intreprinderi mici si mijlocii, aflati intr-o singura locatie.

Bazata pe structura SOLIDWORKS PDM Professional (fost Enterprise PDM), solutia este inclusa in licentele 3D CAD Professional si Premium si ajuta utilizatorii SOLIDWORKS si DraftSight sa-si organizeze si sa-si managerieze mai bine datele de proiectare.

Avand ca baza o platforma comuna (Microsoft Server SQL Xpress, Windows Explorer si SOLIDWORKS 3D CAD), atunci cand dezvoltarea companiei o cere, tranzitia catre varianta Professional se realizeaza rapid, fara probleme.

 

  • A gasi informatiile necesare este acum mult mai rapid.

De cele mai multe ori consumam timp cautand fiserele de care avem nevoie. Fie ca sunt ale noastre, fie ale colaboratorilor nostri.

Acum avem la dispozitie instrumente de cautare avansata in interiorul Windows Explorer, programul cel mai cunoscut si utilizat. Modalitatea de cautare poate fi personalizata prin adaugarea de campuri cu informatii specifice companiei voastre. Iar previzualizarea fisierelor ne asigura ca informatia gasita este cea cautata.

  • A mentine un control si un istoric al modificarilor este de astazi foarte simplu.

Mentinerea automata a intregului istoric al proiectului face sa dispara dificultatile legate de generarea si pastrarea verisunilor si a reviziilor. Referintele sunt updatate automat. Schema reviziilor este flexibila pentru a fi in concordanta cu standardele firmei. Reviziile sunt adaugate automat pe baza procesului de aprobare definit. Versiunile precedente de piese, ansambluri si desene sunt regasite rapid in timp ce se lucreaza in SOLIDWORKS.

  • A urma un proces flexibil si fluent de aprobare electronica este mai eficient si productiv.

Nu mai depindeti de procedeul invechit si consumator de timp al “plimbatului de hartii”. Treceti totul in mediul virtual si mentineti echipa informata la zi. Trimiteti automat notificari catre utilizatorii sau grupurile corespunzatoare (cei care trebuie sa le primeasca) atunci cand fiserele trec dintr-un stadiu in altul.

Dispuneti de un acces controlat al utilizatorilor si grupurilor pe baza fluxului de lucru (foarte usor de utilizat prin instrumentele grafice).

Suport tehnic