Mentinerea unui mediu de lucru up-to-date. Valorificare oportunitati actuale si viitoare. Avantaj competitiv. Eficienta operationala. Performanta.

SOLIDWORKS Subscription Service reprezinta modul inteligent si flexibil de a va maximiza investitia in solutiile SolidWorks si de a va optimiza experienta 3D prin acces imediat la update-uri si noi versiuni ale programului, acces la suport tehnic si la resurse online si multe alte beneficii pe care vi le prezentam in continuare.

Suport tehnic local

Acces la suport tehnic local prin CAD WORKS, de 19 ani reseller autorizat certificat tehnic al SolidWorks, incluzand asistenta telefonica privind operatiile, comenzile si instalarea programului sau diverse probleme aparute in utilizare.

Noi versiuni ale programului si upgrade

Primiti ultimele versiuni ale programului SolidWorks pentru a va imbunatati performantele si productivitatea. Beneficiati de instrumente inovative si tehnici de ultima generatie pentru a va genera modelele si proiectele mai rapid si mai precis.

Sunteti la curent cu ugrade-urile realizate prin service pack-uri care se adreseaza problemelor importante raportate de Comunitatea SolidWorks.

Certificari

Examenele CSWP (Certified SolidWorks Professional) si CSWA (Certified SolidWorks Associate) valideaza experienta utilizatorilor si ajuta managerii sa sesizeze zonele in care mai este necesara instruirea. Membrii SolidWorks Subscription Service pot sustine un astfel de examen gratuit.

Customer Portal

Acces 24/7 la un portal web unde gasiti informatiile si resursele necesare pentru a va maximiza productivitatea.

–       Service Request (SRs)

Transmiteti imediat rapoartele incidentelor catre Technical Suport pentru un raspuns rapid. Urmariti statusul acestora prin numarul de urmarire al SR.

–       Software Performance Reports (SPRs)

Transmiteti rapoartele incidentelor pentru probleme confirmate ale programului echipei de dezvoltare software. Urmariti statusul acestora prin numarul de urmarire al SPR si monitorizati raspunsul la probleme in service pack-urile aparute.

–       Knowledge Base

Gasiti rapid si facil raspunsuri la intrebarile dvs. Puternicul motor de cautare pus la dispozitie gaseste intr-o biblioteca de date tehnice raspunsuri sub forma de solutii, subiecte help si cele mai bune practici.

–       Customer Experience Programs

Accesati programul care tine cont de opiniile dvs. si previzualizati versiunile beta ale SolidWorks si service pack-uri aflate in stadiul Early Visible (EV).

–       Solicitari imbunatatiri

Influentati dezvoltarea programelor SolidWorks. Aproximativ 90% dintre noile imbunatatiri apar la sugestia utilizatorilor. Bazandu-ne pe aceste solicitari, adaugam noi imbunatatiri si functionalitati care raspund trendului solicitat si ofera exact ceea ce utilizatorii cer.

–       Forumuri de discutii

–       Inregistrarea licentelor

–       Posibilitatea de a modifica profilul de client

MySolidWorks

O singura locatie, resurse si expertize din intreaga comunitate SolidWorks, cu 3 niveluri de acces:

–       MySolidWorks

–       MySolidWorks Standard

–       MySolidWorks Professional